HIT

Grundprincippet i HIT er, at udmatte samtlige muskler i kroppen og få max. puls.
Find holdBliv medlem

HIT

Grundprincippet i HIT er, at udmatte samtlige muskler i kroppen og få max. puls.

Træningsformen er en kombination mellem styrke- og konditiontræning. HIT består af skiftende intervaller, hvor du træner hele kroppen med moderat intens til maksimal ydeevne. Den enkelte øvelse udføres i et kort interval og efterfølgelse af en pause. Som et supplement til træningen kan nævnes – TABATA, AMRAP, trappeløb, styrke- og konditionslege mm..

HIT kan være ganske effektivt og give resultater på kort tid! Alle kan deltage på timen.

Du kan deltage på holdet med

 

  • Fri hold og fitness månedsmedlemskab
  • Klippekort: 1 klip
  • Online betaling: kr. 60,-

Holdtider

Dato Tid Holdnavn Instruktør Sted Book
Mandag 31-01 19:10 - 20:10 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Onsdag 02-02 18:00 - 19:00 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Mandag 07-02 19:10 - 20:10 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Onsdag 09-02 18:00 - 19:00 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Mandag 14-02 19:10 - 20:10 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Onsdag 16-02 18:00 - 19:00 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Mandag 21-02 19:10 - 20:10 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book
Onsdag 23-02 18:00 - 19:00 HIT Malene H Idrætslokaler niv. 6: Rytmesal 1 + 2 Book